2014-04-25 / 23:28:36
Vardagen
Under den första tiden när jag hade fått Leo så kan jag med handen på hjärtat säga att jag tvivlade litegrann på oss. Jag var inte jättegammal och han var rätt ung och stor. Men jag kände att jag behövde honom och att han på något vis behövde mig. Och jag är otroligt lättad över att jag aldrig gav upp för att skaffa något enklare eller något mer utbildat. För Leo är den häst jag vill ha. Den dagen jag inte har Leo vid min sida längre så kommer jag nog aldrig skaffa någon annan häst. Leo är det sista jag gör inom hästvärlden. Och något jag tänker göra bra, något jag får bilda med den kunskap jag fått under de år jag hållit på. Idag var en sån här dag då man verkligen njuter av vad vi har åstadkommit, han och jag tillsammans. Hur lycklig jag är som har honom. Han gick så otroligt bra, galopperna satt så fint och avslutade gjorde vi med en barbackatur.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0