2013-09-09 / 12:51:49
Framgång/Motgång
Hade tänkt försöka beskriva känslan efter gårdagens kurs, men jag tror att man hade behövt uppleva det själv för att förstå. Red iaf ett dressyrpass för Helen Torstensson från ÖoR. Red mycket för henne när jag hade Ofeigur, men har aldrig ridit Leo för henne tidigare. Har alltid tyckt om att rida för henne, hon är lugn och inget ryck och slit. Hon är även väldigt duktig på det hon gör. Leo skötte sig exemplariskt och jag fick verkligen fler aha-upplevelser. Han jobbade på fint och gjorde verkligen allt för att göra det jag bad honom om. Helen tyckte han verkade vara en snäll och trevlig häst med bra potential. Och med denna kurs i bagaget är vi nu ännu ett steg på väg framåt, med ännu några tips som vi kan jobba vidare med. Hoppas på att hon kommer upp snart igen och att det kankse kan lyckas bli ett hoppass då också.

Finaste lilla solskenspojken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0