2013-11-25 / 21:50:04
Vardagen
Jag har verkligen lagt ner tid, svett och tårar på Leo. Jag har gjort en resa med honom som jag inte skulle ha velat göra med någon annan häst, det har inte alltid varit enkelt och vissa gånger har det känts som man hamnat i en återvändsgränd, men det har alltid funnits en väg ut. Och han har alltid varit en fast punkt när allt annat har strulat. jag har lagt ner min själ på honom, för redan från första stunden kände jag att han var rätt. Idag när jag red kände jag verkligen hur värt allt slit har varit, att vi ändå har lyckats utvecklats, tillsammans. Inte bara ridningen utan allt, det där bandet och tilliten till varandra. Jag älskar min lilla plutthäst och skulle inte vilja byta ut honom mot någon häst i världen, för han är, som sagt förr, perfektion.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0