2013-06-12 / 22:28:14
Hoppning

Blev ett dressyrpass igår och hade planerat hoppning idag. Och så blev det. Vi ligger fortfarande och rullar på ganska låga höjder just nu för att få tekniken och galoppen att stämma. La upp en liten bana med både svängar och raksträckor och han behöll en jämn och fin galopp från början till slut. Sen fick han till fina språng också. Sen blev det lastträning och när det gick så pass bra kände jag att det var väl desamma att köra han till sommarbetet nu, sagt och gjort in med häst och iväg med transporten. Kan säga det var en glad Leo i hagen med två nya vänner. Och självklart så sitter absolut inte repgrimman på under själv transporten, jag lastar bara i den sen byter jag när jag ska sätta fast han.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0