Jag kan typ inte fatta det.

2012-05-23 / 20:56:48
Utrustning
För varje dag som går blir jag bara gladare och gladare, allt går så bra just nu! Han är verkligen superfin!
Passet bestod av halva tiden paddock och andra halvan ut i skogen. Leo var glad och ville verkligen jobba, vadå livsnjutare? Var lite ofokuserad till en början i paddocken men då är det bara att ta det lugnt, mycket halvhalter/halter och mycket skritt-halt-skritt-halt osv. Funkar skitbra och han börjar lyssna fort.
Han var riktigt glad ute i skogen och travsträckorna vi gjorde skötte han riktigt fint med långa luftiga steg. Oh, med honom är allt kul och hela jag blir lycklig! :)
Hans nya strykkappor kom idag, passade perfekt! Senskydden kom ju för en vecka sen dom satt också fint! Slog till och satsade på kvalité på en gång så att det håller ett tag :)
Nu har myggen också börjat komma, vilket inte är så kul. Så ikväll blev det myggspray. Oh vad jag hatar sommarn...vill ha vinter igen. Men det går inte göra något åt det, bara göra det bästa av allt.


Senskydden, showmaster med extra förstärkningar och ventilation. Dock väldigt skitiga här efter en tur i skogen...


Sötast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0