Alla dagar kan inte vara bra dagar.

2012-05-25 / 21:51:19
Framgång/Motgång
Skulle testa Ankis jacson sadel idag, så började med lilla rundan. Det gick bra och vi fick till några fina travsträckor också. Tyckte sadeln verkade sitta ganska okm iaf..
Sen bytte jag till dressyrsadeln, spände den inte mkt eftersom att den inte ska spännas mkt då det är lätt att spänna för mkt, sadeln for lite snett men jag tänkte fixa det när jag hade kommit upp, men den gled och blev sneare Leo tyckte det va obehagligt och sprang iväg med mig halvt sittande på en sadel som vridit sig 90 grader vilket resulterat crashlandning för min del.
Fortsatte sedan ett pass i paddocken innan jag var tvungen avsluta för att fara till lycksele och kolla tänderna efter fallet.
Det är inte kul när sådant händer men det var inte hans fel och och vi tar nya tag för imorgon väntas lektion! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0