Jaså

2012-07-17 / 15:01:12
Framgång/Motgång
For ut en sväng i skogen, massa terräng, skippade stigarna så att han fick trampa på ordentligt med bakbenen. Nu när han ha blivit fin i hullet så har han ju fått nåt att bygga muskler av. Han kommer va biff innan sommarn är slut ;) Haha nemen han börjar bli så mkt finare! Fast han e ju alltid fin :)

På tal om muskler o träning o sånt så vet jag att det finns folk som pratat bakom min rygg om att jag inte skulle klara av Leo, att han skulle va för svår för mig och att jag inte kunde hantera han osv. Och visst, den första veckan som han stod i stensele så var han ingen dans på rosor, han hade nerverna på utsidan. Men han lugnade sig fort. I nuläget tycker jag han är sjukt lätt att hantera. Och i ridningen? Jodå, som ett ljus! 
Så sluta klaga på andra om bara för att ni inte kan göra bättre själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0