Du är värd de bästa någon kan ge ♥

2012-07-27 / 14:55:53
Vardagen
Lastträning och skogen blev dagens plan.
Han va lagomt pigg och vi tog vägen vid stockarna hoppade lite och tog sen vägen hem. En liten diskussion uppstod då vi hade olika planer på vilken väg vi skulle ta, Leo tyckte den torra jag tyckte gott vi kunde gå där de va lite blötare. Han fick ge sig och blöta hovarna lite. Haha, då såg han lite sur ut men blev snabbt glad igen när han fick galoppera lite. Söt häst!
Morgondagens planer är hoppning. Vi måste börja hoppa teknik nu, så kommer lämna höjderna ett tag. Det är frambenen vi måste få med mer. Så imorgon får det helt enkelt bli en studsserie och sen kanske jag lägger upp en oxer lr så också.


Det här var första bilden jag tog på Leo, snart ett halvår sedan..en tredjedel av hur länge jag hade Ofeigur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0