2012-07-26 / 19:57:26
Vardagen
Startade med..lastträning! Gick bra. Blir så lycklig. Första gången i vintras när jag skulle lastträna när han nyss kommit så var jag övertygad om att det aldrig skulle gå utan hjälp. 2 timmar höll jag på då, och då hade jag inte ens fått in honom. Allt går, bara man ger det tid, något jag lärt mig är iaf att lastningsproblem är inget man löser över en dag, nej, låt det ta den tid som behövs och sen TRÄNA REGELBUNDET! Då går det!

Sen ett pass på banan, i början ville han helst inte gå i den låga formen utan ville hellre gå högt. Men sänkte sig efter en stund och längde stegen. Skritten funkar skitbra, galoppen likaså. Traven funkar oxå, men jag känner att jag vill träna för någon snart. Känner att jag just nu inte riktigt vet när jag gör rätt lr när jag gör fel..
Men, vi tränar på och försöker så gott det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0