Hej igen!

2012-08-06 / 13:57:32
Träning
Jag har ju vart lite besviken på mig själv, o tyckt att ja alltid gör fel o så. Så jag började med att ta reda på mina egna brister, där kom jag på att allt sitter i min sits. I skritten sitter jag någorlunda bra, i traven börja jag falla ihop o händerna har en tendens att sjunka ner lite, i galoppen sitter jag mycket mer framåtlutad. Så, de är bara att tränatränaträna. Lättare att träna när man vet vad man skaq träna på.
Sen var ja tvungen veta vart Leo har sina brister, där hittade jag felet också, fast de bero ju oxå på mig egentligen. Han går gärna väldigt fint med huvud och framdel men jobbar inte med bakdelen och på så vis lurar han mig för att slippa arbete. Så, nu har vi bristerna, bara att jobba nu!
Och idag jobbade vi på riktgit bra må ja säga, cirka 1 timme o 20 minuter. Hade en bra känsla igenom nästan hela passet och sitsen var faktiskt helt okej eftersom att jag tänkte på de hela tiden. Händerna, på plats, i alla gångarter. Gäller bara att ha med sig det i huvet nu hela tiden :)
Körde mkt övningar som siktade sig mot att få Leos bakdel att jobba, tycker han va riktigt duktig. Sen ha vi börja stretcha nu oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0