2014-08-30 / 21:36:14
Vardagen
Äntligen har hösten smygit sig på och vi är på gång ordentligt igen. Har hunnit med extremt fina dressyrpass, mysiga skogsturer och även vår bästa hoppning hittills tillsammans. Vi var verkligen ett team och känslan tänker jag inte ens försöka beskriva, den ska upplevas för att förstås. Det går bara upp för mig ännu mer att den där hästen är perfektion. Och imorgon så packkar vi våra grejer och åker iväg till Lycksele för hoppträning! Ska bli spännande men är lite nervös eftersom att jag är extremt kräsen när det gäller tränare för mig och Leo. Speciellt hoppning, tycker att alla är så hårda för det mesta. MJUKT ska det va, annars kör vi hellre på egen hand.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0