2013-11-10 / 19:01:04
Vardagen
I torsdags så for jag och mamma till skellefteå där vi köpte en transport och det känns riktigt skönt att slippa fråga och planera varje gång man ska nånstans. Idag så provlastade jag i den och han såg inte så brydd ut över transportbyte. sen blev det ett pass på banan och det var verkligen en wow-känsla idag. Körde mest trav och galopparbete. I traven blev det mycket övergångar. Och i galoppen körde vi övergångar från både trav och skritt samt samt väldigt blandat i både höger och vänstergalopp. Är riktigt nöjd över dagens pass. insåg också idag hur otroligt mycket jag har lärt mig med Leo, hur mycket som egentligen har hänt på 1,5 år och förhoppningsvis så har jag lyckats lära honom nånting också.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0