Så glad att jag fann dig.

2012-05-22 / 20:30:38
Vardagen
Hade inga som helst planer för dagens pass, började i paddocken. Körde övergångar och så, han lyssnar verkligen super i övergångarna eftersom att han måste ha fokus för att veta vad han ska göra härnäst. Ville inte tjata ut han så efter en stund så for vi ut i skogen. Några backar här och där men for sedan och tog någon galopp och även kryssen på "terrängbanan". Han är helt underbar, vad man än gör med han så tycker han det är kul och är med på allt! Han gillar att bli ompysslad och mysa och verkligen få uppmärksamhet. Och han är helt otrolig ute i skogen, han kan gå hur lugnt och fint som helst men man kan även gasa på han om man vill det.
Underbaraste hästen som jag träffat, skulle inte vilja byta honom mot någon annan!


Vadå nyfiken?;)


Jag släpper dig aldrig ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0