2012-12-14 / 21:08:57
Vardagen
Hade inga som helst planer för dagens pass, därför började jag rida för att känna hur han kändes och vad vi skulle kunna träna på. Han kändes fin det enda var att han gärna ville höja formen lite när det blev mycket svängar. Så låg form genom många svängar var huvudmålet idag, till en början tyckte han att jag var väldigt jobbig och tyckte att han gått kunde gå i lite högre form i svängarna, men efter ett tag gav han sig, och jag gav mig också efter det att vi klarade serpemntinbågar på långa tyglar i låg form. Jag antar att denna noggranhet är ett tecken på utveckling, till en början vet jag inte ens om jag skulle ha reagerat på att han höjde sig lite i svängar.
Imorgon blire nog en mysig uteritt i snön tro ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0