2012-12-26 / 21:48:27
Vardagen
Blev en rätt lång tur i skogen idag, och nu ha det ju kommit ordentligt med snö så han får verkligen jobba med hela kroppen för att ta sig fram. Mycket bra så att han får igång hela muskulaturen och bygger jämt. Till veckan blir det nog att hoppa litegrann, har funderat på att släpa fram muren oxå så han får hoppa lite ovanliga hinder oxå. Sen så är det många som hör av sig till mig som har nåt band till Leo, o det är lika kul varje gång, jag blir så glad. jag får alltid veta något nytt och det visar oxå att han har betytt en massa för många andra, att han har fastnat i nåns hjärta så som han har fastnat i mitt, min finaste, älskade häst.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag blir så glad över att läsa om hur bra ni trivs ihop! :)

Svar: Tackar! :) Det är ganska enkelt att trivas bra med en häst som Leo :)
Lovisa Olofsson

2012-12-27 @ 05:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0