Travarbete

2012-04-17 / 20:08:49
Vardagen
Visste inte riktigt vad jag skulle göra med Leo idag, men jag ställde ihop 6 travbommar, när jag byggt klart så kände jag att det va lika bra att ställa upp ett litet kryss i slutet så att jag fick travhoppa lite.
Sen tog jag in han kollade igenom han och borstade han.
Han var ganska spänd till en början så jag bestämde att inte börja med serien förrän han var mjuk och lyssnade till 110%. Och det tog inte så lång tid innan han började jobba framåt neråt och trampa under sig. Men han ville fortfarande avbryta det fina arbetet ibland men det funkade så vi tog tag i serien och han skötte sig fint, avstånden var lite fel till en början men han anpassade sig så det gick ändå bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0