Higher

2012-04-22 / 21:35:04
Vardagen
Den här dagen behövdes verkligen för mig och Leo. Imorse så for jag bara dit och klappa han och så, sparade ridningen tills ikväll.
For dit med tankarna att vi skulle göra det bättre än i fredags, allt behövde inte vara perfekt, men bättre. Och det blev det, mkt!
Började först i paddocken, han va avslappnad och lyssnade, fast han fick sånna styltor så vi avbröt och gick upp till ridhuset, när han insett att konerna inte bits så slappnade han av och gick i fin form. Galopperna funkade fint idag, övade mkt på de efter tipset vi fått av Maria. I början ville han inte riktigt få den låga formen men när jag satt till mig och jobbade med sätet så blev det en väldig skillnad.
Jag är glad att passet gick så bra, det behövde vi båda! :)


Söt häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0