2014-04-01 / 20:27:31
Framgång/Motgång
Igår så blev det ett lugnt pass på hemmaplan och imorse så lastade jag och körde iväg till ridhuset. Mest för att få in vanan för han att åka iväg lite då och då. Fokuset låg kanske inte på ridningen utan lastningen och beteendet. och har verkligen ingenting att klaga på, älskade lilla hästapållen skötte sig exemplariskt och det gör mig verkligen så glad. Så många gånger jag har tvivlat på att vi skulle ta oss dit vi är idag, kanske det inte beror på kunskapen, utan tilliten. Nyckeln till det mesta. Men ridningen gick då för den delen också bra. Tog till vara på speglarna och körde lite öppnor och slutor. Sedan la jag rätt mycket fokus på galopperna, det skulle va rätt galopper, fina fattningar och en lugn arbetsgalopp. Gick super!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0