2013-01-01 / 15:08:19
Vardagen
Började dagen med lastträning, och om jag ska vara helt ärlig va jag lite orolig för att vi skulle ha tappat det vi hade tränat upp då det säkert va 3 månader sen vi ens va i närheten av en transport sist. Men den oron försvann lika fort som den kom, Leo gick in och verkade bara tycka att jag va konstig som bad han gå in i transporten bara för att sen gå ut igen, han va jätte duktig och verkade inte alls tycka att transporten va något märkvärdigt.  Han e allt bra söt den där hästen, min lilla solskens pojke ♥ Sen så for vi ut i snön ett tag, blev mest bara skritt då vi hade med oss en av islänningarna vars kondition inte e på topp, men Leo tyckte det va lika kul ändå.
Han e helt klart bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0