2013-02-03 / 20:46:36
Framgång/Motgång

Känslan idag var helt utom denna värld, det får inte att förklara för dom som aldrig upplevt det. Och jag fick göra det, med Leo. Kan helt ärligt säga att vi hade vårt bästa dressyrpass någonsin idag. Antingen stämde allt för båda eller så var det min ändring i sitsen, längde stigbyglarna rejält. Leo är en häst som man rider med sitsen till 99,9%, och kanske var det den där lilla ändringen som gjorde det bra lite bättre? Han gick i alla fall som en gud! Jag tänkte på min sits, men mer behövdes knappt då han fixade allt annat själv, formen höll han automatiskt, övergångarna fixade han klockrent. Nej, det går inte förklara, han är helt enkelt helt rätt. Ångrar inte en minut att det blev han och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0