2013-02-10 / 20:47:01
Hoppning
Vädret har gett med sig så ikväll var det bara -10, så vi körde hoppningen nu ikväll istället. Körde en liten övning som innbar att träna lite anridningar, behålla en fin och jämn galopp. Samt var det en jätte bra övning för att träna för omhoppning. Tycker han var med fint och lyssnade perfekt. Anridningarna blev fina, han hoppa när jag släpper. Kom lite fel en gång, men han hoppar, även om det inte blev det snyggaste hoppet jag vart med om ;) AVlsutade med att rida ite barbacka också.

Sen så är det faktiskt ett helt år sen jag såg Leo på annons idag. Ska jag vara helt ärlig kunde jag inte ens föreställa mig att han skulle stå här i stensele hos mig nu. Jamena, han var ju så stor, fin och maffig. Och Ofeigur, han var ju bara lilla söta Ofeigur. Oj, jag minns hur bråttom jag fick när jag såg den där annonsen, tvingade mamma ringa direkt.. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0