2013-02-12 / 21:16:59
Framgång/Motgång

Blev träning på öppna/sluta och skänkelvikningar idag. Och även några galoppombyten. Han var väldigt mjuk och följsam, i slutet satt allt perfekt och han var helt underbar(det är han alltid, men underbarigare)! Det var ju ett tag sen vi körde seriöst med öppnorna och slutorna, men det funkade bra och vi fick till riktigt fina slutor. Helt klart nöjd över dagens pass :)


Idag är det ett helt år sedan jag träffade Leo första gången. Det var kärlek vid första ögonkastet, det hade inte spelat någon roll om han kastat av mig 100 ggr när jag provred. Han hade det där lilla extra. Och även om jag inte visste hans knappar den dagen, och våran första ridtur inte var det finaste man har skådat så kändes allt rätt. Det kändes så otroligt bra. Kändes som jag hittat rätt. Och när jag åkte därifrån så visste jag att det var honom jag ville ha.

Jag älskar verkligen den där hästen av hela mitt hjärta. Med honom mår jag bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0