Med dig är jag stark ♥

2012-09-12 / 20:56:52
Vardagen
Tog en tur på banan idag. Mycket skänkelvikningar och öppnor/slutor så att jag kände att jag hade honom med hela tiden. Skänkelvikningarna från höger skänkel går lite sämre än från vänster men vi jobbade på det och när jag kände det gick bra så gav jag mig. Tyckte han var mjuk och fin idag, inte alls spänd och hans fokus låg på mig. Det är verkligen en dröm att rida en häst som inte alls ligger på bettet utan håller upp sig själv.
Sen när jag tog in han insåg jag att hans man har växt nå kopiöst, så jag bestämde mig för att rycka den lite, men bara liiite. Vill ha kvar lite av hans längd.
Finaste hjärtevän ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0