Lite ändring

2012-09-03 / 20:37:49
Vardagen
Bad barbro titta på Leo idag och det hon hade att säga var positivt. Felet är att han behöver muskla sig, han har inga inflammationer lr så. Men för tillfället kan han inte muskla sig eftersom att han måste äta upp sig. Har därför tagit beslutet att låta september bli en dressyrfri månad, då det inte kommer att ge oss något och att det är bättre att lägga enegin på att fara ut och ha kul. Jag kommer inte låta han gå lika mycket nu heller så att han får en chans att lägga på sig lite. Jag kommer däremot köra något litet hoppass bara för att han ska behålla den hindersäkerhet han har nu, som ligger på 110%.
For iaf ut idag, han är så underbar!
Men, nu vet ni iaf hur det kommer se ut under den här månaden med träningen. Jag hoppas ni förstår mitt resonemang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0