Startrekk, stübben, kalabalik.

2012-05-01 / 21:08:38
Utrustning
Planerna för dagen var ett dressyrpass i paddocken, skulle även testa startrekk sadeln.
Tycker ju inte riktigt om den sadeln eftersom att jag anser den som oskön, men tänkte ändå testa för att se vad Leo tyckte. Allt gick väl någorlunda bra, han va lite spänd eftersom dom höll på harva men insåg snart att det inte va nå farligt. Efter jag ridit ett tag så bad vi Barbro titta hur stübben sadeln låg- Värdelöst!
Jaha, då vare bara att prova ut Startrekken oxå, samma resultat där. Så i nuläget är jag utan sadel, kommer att testa ett antal i veckan och sen blire tömkörning också. Menmen, de lilla vi hann med idag gick då bra sen släppte jag hann i paddocken, jävlarns vilken fart! ;)
För vårtan del blir det nog löshoppning imorgon, blir bra det!


Nyharvat och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0