Löshoppning

2012-05-02 / 21:01:09
Vardagen
eftersom att jag för tillfället inte har någon sadel (ska prova nån av Rebecka imorrn)så tyckte jag att löshoppning skulle passa bra för dagens träning. Tog ett tag innan jag fått fram allt, blev en studsserie sen tre galoppsprång sen oxer.
Avstånderna stämde bra och det blev rätt bra flyt när han kommit på vad han skulle göra. Fick upp han på 120, tycker jag var bra och båda var nöjda så då sänkte jag så att han fick känna att de bara va kul. Sen fick han gå omkring i sin egen värld medan jag tog bort allt. Blev även lite lydnadsträning. Så både benen och huvet användes idag, det är bra det! :)


Kameran fick faktiskt följa med idag, filmade även lite.. men det va inte så lätt när jag skulle göra 3 saker samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0