Studs

2012-06-03 / 21:38:43
Träning
Planerna för dagen ändrades lite, hade tänkt träna vidare på skänkelvikningarna och bak/framdelsvändningarna fast lägga till en studsserie emellanåt som omväxling. Han ju det är så otroligt kul att hoppa, öronen framåt hela tiden och suger verkligen tag i hindret och hoppar, allt, spelar ingen roll hur fel vi kommer lr hur det ser ut. Han hoppar.
men det blev lite mer än bara studs, men det va kul, tyckte vi båda. Han är så fin, och bäst på alla sätt och vis.
Jag fick jobba benmusklerna oredentligt då jag fortfarande bara har dressyrsadel. Men det struntar jag i, jag vill inte ta ifrån han det han brinner för bara för att sadeln inte direkt är gjord för det. Och det blir även sjukt kul för mig när han bjuder och verkligen vill. Vi två blir som ett, över allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0