Känslan att vara ett team, att klara saker tillsammans, känslan av tillit.

2012-06-28 / 23:06:59
Framgång/Motgång
Jag svävar på moln just nu!
Tredje dagen i veckan som jag lasttränade, och efter tio minuter hade han gått in 2 gånger. Jag gav mig då. Var så otroligt lycklig! Det var jag och han, ingen annan inblandad och han litade, stressade inte upp och gick in utan panik lr oro. Allt gick så lugnt, och helt plötsligt stod han där. Jag vet, att jag inte ska ta ut något, det kanske inte går lika bra nästa gång. Men det fick mig ändå att känna att jag kan, att han litar på mig och att jag, Lovisa Olofsson kan lyckas med saker som jag bara trodde att riktiga experter kunde. Ingenting är omöjligt!
Han lär mig något varje dag, vi lär oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0