För dig ska jag, göra det tusen gånger om

2012-06-19 / 14:42:50
Utrustning
Eftersom att tandläkaren rekommenderade mig att byta till ett smalare och lite kortare bett så testade jag idag att rida han på ett vanligt rakt tränsbett som var 0,5 cm kortare. Tycker han funkade riktigt fint på det, och jag tycker det känns bra att rida på det bettet eftersom att det varken är skarpt eller kan ge klämskador i gommen.
Han var lugn och fin trots att han mest bara ha använt huvet de senaste dagarna. Lite stel i vänster men mjuknade bra efter ett tag. Riktigt fina galopper också!
Sofia kom och filmade lite så en film kommer att komma upp inom (förhoppningsvis en) snar framtid :)
Sen fick han och Diesel Doris gå tillbaka på bete igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0