2012-12-02 / 21:28:59
Vardagen
Kollade på dressyren från stockholm i helgen just innan jag for till stallet, vilket nog var bra, snacka om att få inspiration och bli peppad! Tyvärr missade jag hoppningen som dom körde, menmen. Än om det är ungefär flera hundra år tills man kommer upp i deras nivå o kan genomföra ett sådant program så kan man snappa upp lite, och man måste ju börja någonstans för att ta sig dit. Körde igenom dressyrprogram 2, med mål med stadig form genom hela programmet, en mjuk fin häst, fina övergångar och långa, kraftiga, vägvinnande steg. Alltid en början! Dock tkr jag inte om dressyr som går på tv då dom har så hög form o starka bett, så jag o Leo kör låg form och helt vanligt bett! (Och MJUKA händer!) Sen försöker vi ju oxå med att utveckla våra galoppombyten. Ja, samma där, man måste börja nånstans för att få det att bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0