Med dig mår jag bra

2012-08-08 / 23:54:33
Hoppning
Blev som planerat, hoppning idag. Satt ihop förra övningen till en trekombination, två studs i början, tre galoppsprång innan oxern. Gick bra och vi kunde både träna teknik samt några högre språng. Han är så fin att hoppa, suger tag i hindren och rusar inte bara utan kan hålla en jämn, lugn och fin galopp. Känns så bra, tror att jag har en chans att få bort min osäkerhet inom hoppningen med Leo. Allt känns så bra, inga hinder känns höga.
Rebecka stod brevid o sa till när jag gjorde mina brister i sitsen, guld värt vännen! ♥


Snodde bilden av Rebecka Almroth.

Kommentarer
Postat av: Lisse

Så himla fin han ser ut i kroppen. Ser ut som om han har byggt på sig ordentligt sedan han kom till dig:)

Svar: Va glad jag blir av att höra det! :)
Lovisa Olofsson

2012-08-09 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0